اخبار

نتانیاهو قاتل مسلم و یهود فلسطینی و اسرائیلی

غیر از رئیس جمهور آمریکا،در دوران جنگ بین‌الملل دوم که با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی قاتل صدها هزار نفر و معلول کردن میلیونها نفر بود. نتانیاهو با کشتن ۴۰ هزار فلسطینی،۱۰ هزار اسرائیلی و صد هزار معلول و تخریب غزه،بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت است. جباران و فراعنه،هنگامی که به اوج ظلم و جنایت می‌رسند،عوامل خود را برای بقای بی‌فرجام خود قربانی می‌کنند. یزید پس از رسوایی جنایاتش گفت خدا پسر زیاد را لعنت کند او این همه جنایت کرد.
آمریکا در ویتنام،نگودین دیم را کشت،گرچه باز هم نتوانست در ویتنام بماند. در فیلیپین مارکوس را با کودتا سرنگون کرد. تا سلطه‌اش باقی بماند. در مصر مبارک را با ذلت برکنار کرد، صدام و قذافی را رها کرد تا کشته شوند آن هم با ذلت و رنجی، که جهانیان آن را مشاهده کردند. 
کار نتانیاهو که مزدور جنایتکار آمریکا و غرب استکباری است به این فلاکت رسیده که سازمان ملل و شورای امنیت و دیوان لاهه، همه او را محکوم می‌کنند. آمریکا از یک طرف حمایت‌های مالی و تسلیحاتی می‌کند و از طرف دیگر در ظاهر اعلام برائت از کشتار وحشیانه او دارد. بعید نیست که در روزهای آینده یک اسرائیلی نتانیاهو را بکشد تا غرب استعماری با نابودی او، کار به بن بست رسیده را چاره‌ای ولو موقت نماید.

https://shoma-weekly.ir/8cfRRT