اخبار

فعلاً اضطراب و نگرانی در تل آویو حاکم است

با جنایت احمقانه و شرورانه اسرائیل در شهادت اسماعیل هنیه، پاسخ شدید ایران قطعی و حتمی است. امروز همه منتظرند که این پاسخ سرنوشت ساز کی و چگونه انجام می‌گیرد؟ و پیامدهای آنچه خواهد شد؟  
این ایام اسرائیلی‌ها به شدت نگران، مضطرب، آشفته‌اند و از اقدامات بازدارنده و مجازات کننده جنایتکاران اسرائیلی وحشت دارند.
آنها در پناهگاه‌ها،تعطیلی کسب و کار و برنامه‌ها، قصد فرار از اسرائیل را دارند و با مشکلات فراوان نمی‌دانند چه باید بکنند. 
در سرزمین اشغالی،اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو تظاهرات شدید دارند. آمریکا و حامیان اروپایی اسرائیل به شدت نگرانی دارند و نمی‌دانند با جنایتکاران حاکم بر اسرائیل چه کنند؟ با تماس‌های تلفنی خود و وابستگان به آنها و اعزام نماینده به ایران می‌کوشند از طرفی اگر بشود ایران پاسخ ندهد  و اگر می‌خواهد و مصمم از پاسخ دهد، کی و چگونه است؟تا آنها سیاست خود را به شکلی دیگر ادامه دهند. 
دولت‌های وابسته به آمریکا و انگلیس و غرب سلطه‌گر همه نگرانند. به ویژه دولت‌های منطقه غرب آسیا،که از هر کاری که آرامش و مقام آنها را تهدید کند وحشت زده می‌شوند. 
در داخل کشور نیز برخی از اصلاح طلبان و عافیت طلبان، نگرانند و توصیه می‌کنند که ایران پاسخی ندهد که موجب جنگ و نارضایتی جامعه جهانی (البته غرب سلطه گر ) بشود و ... 
اما پاسخ قطعی است و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. زمان و چگونگی و نوع پاسخ با تدبیر کامل و قاطعیت و اقتدار انجام خواهد شد و تا آن زمان، اعلام نمی‌شود. 
فعلاً اضطراب و نگرانی در تل آویو حاکم است و حاکم خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/2TDtJF