آرشیو نشریه

شکار پهپاد ثابت کرده که هیبت آمریکا توخالی است

جمهوری اسلامی ایران با توجه به قابلیت های نظامی که در تمام زمینه ها کسب کرده است در بعد دفاعی به طور درخشانی در سطح نظام بین الملل قاطعانه در برابر زیاد خواهی های امریکا ایستاده است.
کرمی راد گفت: شکار پهپاد امریکایی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برخلاف شعار در عمل ثابت کرده که هیبت آمریکا توخالی و پوشالی است و با انهدام این پهپادجاسوسی قدرت ایران در دنیا به تصویر کشیده شد.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد شکار پهپاد امریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و اقتدار نظام اسلامی گفت: یکی از مهمترین سیاستهای دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران که قبلا هم به طور شفاف بیان شده این است که در بعد منطقه ما حامی صلح هستیم اما یکی از مهمترین ابزارهای دفاعی ما موشک ها هستند که در سطوح مختلف سیاست دفاعی را دنبال می کنند که در واقع نوعی از بازدارندگی نظام اسلامی را نشان می دهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی موضع گیری های آمریکا در برابر ایران افزود: در موضوع مذاکرات هسته ای حساسیت امریکا و برخی کشورهای غربی و عربی را شاهد بودیم از جمله رژیم جعلی صهیونیستی که حساسیت بالایی را نسبت به موشک ها بالستیک ما دارند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به قابلیت های نظامی که در تمام زمینه ها کسب کرده است در بعد دفاعی به طور درخشانی در سطح نظام بین الملل قاطعانه در برابر زیاد خواهی های امریکا ایستاده است.

کرمی راد تصریح کرد: شکار پهپاد امریکایی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برخلاف شعار در عمل ثابت کرده که هیمنه و هیبت امریکا توخالی و پوشالی است و ایران می تواند سهم و حق خود را در ارتباط با ابزار بازدارنده کسب کند و اجازه ندهد قدرتی مانند امریکا دوباره چنگ بر ایران بیندازد و به منافع قبلی خود در دوران منحوس پهلوی بازگردد و نفت ما را به قیمت هیچ ببرد و گندم و ذرت به درد نخور خود را به ما بدهد و کشاورزی ما را مختل کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به تجهیزات نظامی از قبیل موشک های نقطه زن و پشرفته، کاری کرد که تکنیک ها و تاکتیک های امریکا بهم ریخت و نشان داد ایران اسلامی با تکیه بر داشته های درونی و نیروهای جوان و متعهد خود در صحنه عمل می تواند یکی از مدرنترین و مجهزترین پهپادهای امریکا که در نوع خود بی نظیر است را شکار کند.

کرمی راد گفت: شکار پهپاد امریکایی یک بار دیگر هیمنه و هیبت امریکا را شکست و آنچه امروز در صدر اخبار دنیا قرار دارد این است که این اقدام قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر می کشد.

https://shoma-weekly.ir/peKf0T