آرشیو نشریه

جوانگرایی و توانمندی همزمان معیار انتخاب دولت دوازدهم باشد

وزرا باید از میان افراد خوش فکر و توانمند، انتخاب شوند تا بتوانند از عهده کارهای سنگین وزارتخانه‌ای بر بیایند. در همین راستا در دوره قبل، مجلس نهم به وزرایی رای داد که فکر می‌کرد با تجربه‌ هستند و می‌توانند گره‌ای از مشکلات کشور به ویژه در مباحث صنعتی و اقتصادی باز کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید میانگین سنی کابینه دوازدهم از کابینه کنونی پایین‌تر باشد، چرا که نیازمند چابکی و حضور قوی دولت هستیم.
"فاطمه رهبر" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، پیرامون ضرورت جوان گرایی در کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: بنده با این شعار که صرفا جوان‌گرایی در کابینه انجام شود، مخالفم. شرایط داخلی و بین‌المللی، مسائل اقتصادی، فرهنگی و صنعتی کشور همگی دست به دست هم داده‌اند تا وزرایی در این دوره انتخاب شوند که توانمندی و برنامه‌هایشان بگونه‌ای باشد که بتوانند مشکلات کشور را حل و فصل کنند.
 وی ادامه داد: اگر افراد جوانی بیایند که تجربه کافی نداشته باشند و نتوانند شعارهای رییس‌جمهور را تحقق بخشند، مسلما کار عبث و بیهوده‌ای صورت گرفته است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید میانگین سنی کابینه دوازدهم از کابینه کنونی پایین‌تر باشد، چرا که نیازمند چابکی و حضور قوی دولت هستیم.
رهبر گفت: وزرا باید از میان افراد خوش فکر و توانمند، انتخاب شوند تا بتوانند از عهده کارهای سنگین وزارتخانه‌ای بر بیایند. در همین راستا در دوره قبل، مجلس نهم به وزرایی رای داد که فکر می‌کرد با تجربه‌ هستند و می‌توانند گره‌ای از مشکلات کشور به ویژه در مباحث صنعتی و اقتصادی باز کنند.

https://shoma-weekly.ir/LxXb0T