اخبار موتلفه

تذکرات مراجع تقلید، انعکاس خواست مردم است به مردم بی اعتنائی نکنید

از نگاه شرعی و نیت خیرخواهانه و انعکاس خواست مردم توسط مراجع محترم، در سیاست‌های اقتصادی معیشتی و وزرای ذیربط ناکارآمد بازنگری اساسی داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره سفر ریاست محترم جمهوری به قم و دیدار با مراجع عظام گفت: مراجع محترم تقلید همگی با احترام به آیت الله رئیسی مشکلات معیشتی مردم و سختی‌های اقتصادی را تذکر داده‌اند که  ضرورت دارد رئیس جمهور، از نگاه شرعی و نیت خیرخواهانه و انعکاس خواست مردم توسط مراجع محترم، در سیاست‌های اقتصادی معیشتی و وزرای ذیربط ناکارآمد بازنگری اساسی داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب تاکید کرد: رئیس جمهور مسئله تورم و گرانی‌ها را در آمار نبیند در زندگی و معیشت مردم ببیند.
وی افزود: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است و مردم زمانی مشارکت می‌کنند که احساس قطعی داشته باشند که دولت و کارگزاران دولتی و سیاست‌های آنان راهگشای معیشت مردم است. 
وی اضافه کرد: بی‌اعتنایی به مردم و اصناف از جمله صنف طلا،کار صحیحی نیست. 
بادامچیان از رئیس جمهور محترم خواست شخصاً به مشکلات صنف محترم طلا،رسیدگی نمایند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: به رای آورده‌های محترم تبریک می‌گوییم و به همه آنها که در انتخابات شرکت کردند نیز این انجام وظیفه را تبریک گفته و از آنها تقدیر ‌داریم.
بادامچیان تصریح کرد: به حمد الهی در سایه‌سار رهنمودهای ولی امر، انتخابات مجلس دوازدهم با مشارکت ۲۵ میلیونی مردم و حضور ۱۶ هزار نفر نامزد تایید صلاحیت شده، در رقابتی گسترده و سالم و در سلامت و امنیت برگزار شد که از وزارت محترم کشور، شورای محترم نگهبان و همه ناظران و مجریان تشکر داریم.
وی تاکید کرد: اکنون نمایندگان محترم هستند که باید پاسخگوی این انتخابات مهم و سرنوشت ساز باشند و تحول و تکامل مورد نظر ولی امر را به وجه مطلوب نتیجه برسانند.
بادامچیان در ادامه با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی چهار امر اساسی را اولویت مجلس دوازدهم می‌داند اظهار داشت: اولویت اول ضرورت تحول در بودجه است تا به طور شفاف دریافتی‌ها و پرداختی‌های دولت سامان مطلوب بیاید.
وی ثبات قیمت‌ها را اولویت دیگر دانست تا در اثر این ثبات گرانی‌های روزمره و تورم به طور اساسی از بین برود.
موضوع آب و طرح جامع علمی توزیع آب در سراسر کشور و آموزش در دو بعد آموزش و پرورش و  آموزش عالی و تحول متناسب با گام دوم را دو اولویت دیگر مجلس دوازدهم از منظر حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد.
وی همچنین گفت: موتلفه اسلامی برای تحقق این ۴ اصل و ارائه راهکار اساسی درباره آنها، آماده هرگونه همراهی و همکاری با نمایندگان محترم است.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره تصویب دولت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل، آن را شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و سران اروپایی همدست آمریکا دانست، گرچه در شورای امنیت با وتو روبرو شد.
بادامچیان گفت: اگر نماینده رژیم غاصب اسرائیل در سازمان ملل، پس از رای ۱۴۳ نماینده دولت‌ها منشور سازمان ملل متحد را در کاغذ خردکن خرد می‌کند و به همه اهانت کرده و ناسزا به آنها می‌گوید یعنی علیه سازمان ملل و منشور آن، شورش کرده است و دبیرکل سازمان ملل باید او را اخراج نماید.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی،قیام دانشجویان و دانشگاهیان کشورهای جهان از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی را نشانه بیداری ملت‌های غربی و نسل جوان و فرهیخته دانست که مقدمه فروپاشی نظام لیبرال کاپیتالیستی و رژیم صهیونیستی است.
 

https://shoma-weekly.ir/HT77Kp