اخبار موتلفه

بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی ترور ناجوانمردانه شهید هنیه

 

بسم رب الشهداء و الصدیقینوَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

 

«آل‌عمران ۱۶۹»

بزرگترین پاداش جهاد برای سربازان خدا، شهادت است. در روزگاری که رژیم خونخوار صهیونیستی هر ظلم و ستمی را به ملت فلسطین روا می‌دارد، این سربازان خدا هستند که با جان و مال خویش به هر قیمتی برای آرمان قدس می‌جنگند. آنانی که با دستانی خالی ولی ایمانی راسخ، بر سلاح و جنگ‌افزارهای دشمن فائق آمدند و چهره واقعی این رژیم ضد بشری را برای جهانیان عیان ساختند.


اقدام تروریستی و نقض صریح قواعد بین المللی در ترور برادر مجاهد بزرگ و سرافراز جناب آقای دکتر شهید اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در زمانی که این شهید بزرگوار میهمان کشورمان برای شرکت در " آیین تحلیف چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران" بودند، جنایتی غیر قابل بخشش و تجاوز علنی به حریم جمهوری اسلامی ایران است که تاوانی سخت برای اسرائیل جنایتکار به دنبال دارد. رژیم جعلی اسرائیل پس از سیصد و دومین روز از جنگ غزه به چنان اضمحلالی رسیده است که آخرین شانس‌های خود را برای از بین بردن آرمان قدس در ترورهای ناجوانمردانه و موشک‌پرانی‌های ضد حقوق بشری جستجو می‌کند؛ لذا نتیجه این عمل، فقط بیداری بیشتر جامعه بین‌المللی، علی‌الخصوص مسلمانان را در پی خواهد داشت.


حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی با تسلیت به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ملت های بزرگ و سرافراز ایران و فلسطین به ویژه جنبش حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های محور مقاومت، ملت‌های آزاده حامی آرمان فلسطین و بازماندگان این شهید بزرگوار به ویژه به خانواده شریف و فداکار ایشان که ده‌ها شهید از میان مردان و زنان خود در راه آزادی قدس و فلسطین تقدیم کرده‌اند، خواستار برخورد مناسب و قاطع با جنایتکاران رژیم صهیونسیتی به عنوان حق مسلم جمهوری اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بین المللی در پیگیری حقوقی این اقدام خبیثانه و مواجهه جدی با رژیم پلید اسرائیل می‌باشد.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان

https://shoma-weekly.ir/O2zjEr