آرشیو نشریه

برگزاری همایش اعضای حزب موتلفه اسلامی استان کرمان

همایش اعضای منتخب حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد

پورابراهیمی: امروز نقش تشکلهای ولایی در اداره نظام نقشی راهبردی و حساس است

مقدم: در حزب مؤتلفه به دنبال وحدت و انسجام در بین تشکل های اصوالگرا هستیم

همایش اعضای منتخب حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این همایش که دبیران تشکلهای اصولگرای استان نیز حضور داشتند؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سخنانی همگرایی در ارکان نظام را فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم دانست.

پور ابراهیمی شهدای موتلفه اسلامی در قبل از انقلاب را همچون نوری در ظلمت دانست و افزود: در شرایط امروز نیز نقش تشکلهای ولایی در اداره نظام نقشی راهبردی و حساس است .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ایجاد یاس و نامیدی توسط دشمن در بین مردم اشاره کرد و اظهار داشت جریان استکبار تاحدی به پمپاژ این یاس و نامیدی دامن زده است که حتی در پاره ای از موضوعات جریان انقلابی را نیز تحت تاثیر قرار داده است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی مقتدر در عرصه های علمی و نظامی یاد کرد و خاطر نشان کرد با همکاری دولت و مجلس می توانیم از مشکلات اقتصادی پیش رو نیز عبور کنیم .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای در بخش دیگری از سخنان خود خط قرمز نیروهای انقلاب در استان را رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه عنوان کرد و گفت در استان کرمان جریان انقلابی و ولایی در انحصار کسی نیست .

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان نیز در این همایش گفت: باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، حرکت کنیم که حتما وظیفه همگانی است تا در این موضوع تبیین و روشنگری داشته باشیم.

احمدعلی مقدم اظهار داشت: در حزب مؤتلفه به دنبال وحدت و انسجام در بین تشکل های اصوالگرا هستیم.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: حرکت در راستای اهداف جمهوری اسلامی و مواضع دبیرکل حزب موتلفه اسلامی جهتگیری و موضع گیری حزب مؤتلفه اسلامی در استان کرمان است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و به همین دلیل باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و مکتب حاج قاسم عمل کنیم.

https://shoma-weekly.ir/Mtbzbi