آرشیو نشریه

بحران های اقتصادی قابل پیش بینی بود اما کم توفیق بوده ایم

کریمی اصفهانی: در حال حاضر مشکل ما مدیریت اقتصادی است و از آنجایی که بحران‌های موجود اقتصادی پس از انقلاب اسلامی همواره قابل پیش‌بینی بوده است، انتظار می‌رفت به نحوه بهتری مدیریت شود.
احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، هم‌اکنون در زمینه‌های مختلفی از قبیل علمی، نظامی، اجتماعی و سیاست خارجی پیشرفت داشته‌ایم اما حوزه‌ای که در آن کم توفیق بوده‌ایم حوزه اقتصادی است چرا که ایران با اینکه تنها 1 درصد از جمعیت کل جهان را دارد اما با این حال از امکانات بالقوه اقتصادی بسیاری برخوردار است.

دبیرکل جمعیت اسلامی اصناف و بازار با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی گفت: در حال حاضر مشکل ما مدیریت اقتصادی است و از آنجایی که بحران‌های موجود اقتصادی پس از انقلاب اسلامی همواره قابل پیش‌بینی بوده است، انتظار می‌رفت به نحوه بهتری مدیریت شود.

وی با تأکید بر این‌مطلب که امکانات حاضر در ایران پاسخگوی جمعیتی دو برابر جمعیت کنونی کشور است، تصریح کرد: از آنجایی که امریکایی‌ها به دنبال کسب منفعت در کشورها هستند،‌ وقتی می‌بینند دیگر منافعی در ایران نخواهند داشت دست به تحریم می‌زنند که لازم است کاندیداهای آینده در این زمینه راه‌حل‌های خوبی ارائه دهند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در پایان با تأکید بر این مطلب که سند 20 ساله کشور یک خرد جمعی باید باشد، گفت: این امر مستلزم همکاری تمام مسئولین نظام و در درجه اول مسئولین سه قوه است که ضمن حفظ استقلال باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و از خرد جمعی استفاده کنند.


https://shoma-weekly.ir/GMgj7v