اخبار موتلفه

انتقام شهید هنیه از صهیونیست‌ها گرفته می‌شود

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم انتظار دارند که انتقام خون شهید اسماعیل هنیه از جنایت‌کاران رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شود.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با «مرصاد» اظهار داشت: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس از مجاهدان با سابقه و با تجربه فلسطین بود. 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: شخصیت اسماعیل هنیه از لحاظ شهادت‌طلبی، فداکاری و ایثار در راه آزادی قدس جایگاه ویژه‌ای دارد.  
وی با بیان اینکه شهید هنیه در گذشته چندین بار مورد سوءقصد رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، گفت: اسماعیل هنیه توانست مبارزه ملت فلسطین را از مبارزه ملی به مبارزه اسلامی سوق دهد.  
ترقی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شهید هنیه را ایدئولوگ حماس و فرماندهی بسیار قوی برای تداوم مبارزات ملت فلسطین می‌دانست. 
وی گفت: انتخاب ایشان در دوره‌های پیشین به عنوان نخست‌وزیر غزه، نشان از اعتماد و علاقه فلسطینیان به او داشت و به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس نیز توانست صدای فلسطین را به جهان و ملت‌های آزاده جهان منتقل کند. 
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروزه اگر شاهد شنیده‌شدن صدای مظلومیت ملت فلسطین به گوش سایر ملت‌های جهان هستیم به خاطر تلاش بی‌وقفه و ارتباط تنگاتنگ این شخصیت با رسانه‌ها و انتقال دردها و مشکلات ملت فلسطین به دیگر ملت‌های جهان است. 
وی ادامه داد: شهادت این شخصیت بزرگ در خاک ایران اسلامی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی بسیار غم‌انگیز است و مردم انتظار دارند که انتقام خون این شهید بزرگوار از جنایت‌کاران صهیونیستی گرفته شود و در این راستا باید به گونه‌ای اقدام شود که صهیونیست‌ها دیگر جرأت ترور فرماندهان و مسئولان بلندپایه فلسطین و دیگر کشورهای محور مقاومت را نداشته باشند.  
ترقی گفت: نباید بگذاریم دشمن از طریق عوامل نفوذی خود چنین آسیب‌هایی را به امنیت ملی کشور وارد کند، این اقدام باعث شد تا طعم شیرین مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید در کام ملت ایران تلخ شود، امیدواریم دست‌نشانده‌ها و عوامل این جنایت به زودی شناسایی و مجازات شوند.

https://shoma-weekly.ir/SyHou2