اخبار

آمریکا و اروپا هم ناچارند، نتانیاهو را برکنار کنند

گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در چند ماه اخیر یک تیپ از نیروهایش را از دست داده است. ( بین ۴ تا ۶ هزار نیرو )

وی از شهروندان اسرائیلی خواست، نیروهای از دست رفته را جبران کنند اما پاسخی به دست نیاورد. اسرائیلی‌های امروز، یهودیان ۷۰ سال قبل نیستند که در پی سرزمین موعود بودند. 
امروزی‌ها می‌خواهند زنده بمانند و زندگی آرام داشته باشند. 
اسرائیلی‌ها حالا فهمیده اند که آمریکا و انگلیس و غربی‌ها، برای یهود دلسوزی نداشته‌اند، می‌خواسته اند به جای شهروندان خود، یهودی‌ها را دم تیر و توپ و  انفجار قرار دهند. دانسته اند امکان تبدیل فلسطین به سرزمین صهیونیسم دیگر وجود ندارد. آنها می دانند که دولت فلسطین در کنار دولت اسرائیل یعنی تداوم جنگ بین آنها و فلسطینی‌ها، زیرا فلسطینی‌ها سرزمین‌های اشغالی را حق خود می دانند. 
برای نسل امروز یهود، سرزمین موعود و دولت یهود، مطرح نیست؛ این برای نسل گذشته بود که حالا همه رفته‌اند و در اسرائیل نسلی هسند که می‌خواهند زندگی کنند و نمی‌خواهند برای وعده کاذب ارض موعود، کشته شوند. نمی‌خواهند دائم در وحشت از حملات ضد اسرائیلی قرار داشته باشند. 
می دانند دولت اسرائیل، دست نشانده و عمله دولت آمریکا و همدستانش است و دولت یهود و قوم یهودی نیست. 
تظاهرات آنها، علیه حکومت صهیونیستی است. یهودیان آگاه هم فهمیده اند که این باند جنایتکار صهیونیسم و استکبار ضد ادیان الهی هستند که در اسرائیل حاکمند  و تظاهر آنها به کلاه شب و یهودیت دروغ و فریب است. کوتاه سخن آنکه نسل فعلی و جوانان در رژیم اشغالگر قدس می‌خواهند در آرامش و آسایش زندگی کنند و رژیم صهیونیستی را ضد این خواسته می دانند  و  پیش از این نگرانی دارند که اسرائیل دارد فرو می‌پاشد و آینده آنها، با فاتحانی مواجه است که کینه ۷۰ سال رنج و شکنجه و زورگویی و ظلم را در همه ی وجود دارند و خونخواه شهدا و فرزندان و همسران و مادران و پدران و بستگان خود هستند. 
امروز اسرائیل با تنفر جهانی،زیان آور برای آمریکا و اروپا، و مقاومت خردمندانه و شجاعانه فلسطینی‌ها روبروست و راهی جز سرنگونی نتانیاهو و فروپاشی اسرائیل نمانده است.

https://shoma-weekly.ir/k68ddd